Zoals jullie misschien wel weten houd ik heel erg van tekenen, en ook Handlettering vind ik leuk. Ik bedacht, als oefening deze kaartjes:

img_3150

En ik vind ze zo leuk geworden! Ze zijn bedoeld om (eventueel anoniem) te geven aan onbekenden of bekenden. Eigenlijk aan iedereen dus! Ik ga ze uitdelen (ik weet niet of ik het durf) aan mensen die iets goeds doen. Een soort beloning dus!

Help jij mij de wereld ietsje mooier te maken, door ook zulke kaartjes te maken? En heb jij nog een leuke tekst? Zet hem in de reactie! Ik zal de leukste tekenen en met wat andere kaartjes naar je toe sturen!

Hebben jullie ook wel eens zo iets gedaan? Ik hoor het graag!

Elephas

2 thoughts on “Complimentenkaartjes + winactie

  1. Leuk! Ik zelf heb dit nog nooit gedaan maar het lijkt me wel erg leuk om te doen!
    Ik wil heel graag wat kaartjes winnen, dus mijn quote:

    De wereld ligt aan je voeten, kijk maar.

    Sanne

    Liked by 1 person

Leave a Reply

