Ik vertel jullie in deze reeks over hoe ik me voorbereid op de toetsweek, en hoe ik die uiteindelijk ben doorgekomen, en natuurlijk mijn cijfers!πŸ˜„

Het is in een drukke periode (bijvoorbeeld mijn toetsweek) handig om alles wat je moet doen op een rijtje te hebben. Sommigen vinden het fijn om een planning te maken, maar ik vindt dat juist niet fijn. Waarom? Omdat ik meestal te veel in plan, en dan niet alles af heb. Dat vindt ik dan vervelend. Door geen planning te maken kan ik gewoon blij zijn met wat ik heb gedaan, en ik doe toch niet meer en niet minder!😊

Hoe maak ik dan mijn (soort van) planning? Eigenlijk is mijn planning een soort agenda. Ik schrijf wat wanneer af moet zijn, en dan zet ik daar hokjes voor. Wat ik af heb vul ik dan in. Ik zal jullie daar binnenkort meer over vertellen.πŸ™ƒ

En natuurlijk moet je ook leren. Hoe doe ik dat? Dat vertel ik jullie binnenkort.

Ik probeer minimaal 2 keer per week een leer/plan methode uit te leggen of tips te geven. Ik hoop dat dat lukt! πŸ˜ƒ

Elephas

Leave a Reply

