Vandaag deed ik aan nail art. Je nagels op een originele manier lakken. Ik zag wat foto’s voorbij komen, en dacht: dat wil ik ook!

Bleek natuurlijk moeilijker dan gedacht😅, maar goed. Hier het resultaat: 

dit vind ik een leuke nagel, maar wel wat saai.
 
 
Ook deze is wat aan de saaie kant.

 
Deze vind ik wat minder mooi😐
 
 
Deze foto is niet zo scherp, maar in het echt is het een goed gelukte nagel.
 
 
Dit is wel echt het pronkstuk hoor! Gewoon met wat plakband afdekken, en klaar!
 
Ik ben over alle nagels apart wel tevreden, maar ik vind het jammer dat het niet een geheel is geworden. Heeft iemand tips?!?😁

Ik hoor het graag in je reactie!

Elephas

3 thoughts on “Nail art

Leave a Reply

